Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Poszukuję ciekawego serwera Role-Play

polaku

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie - szukam fajnego serwera Role-Play jeśli taki znacie piszcie w tym temacie. Interesuje mnie jednak serwer zrobiony profesjonalnie, a nie na tzw. odpierdal. Nie znam się za bardzo na pluginach ale powiem może co chciałbym aby było na serwerze:

- Miła, doświadczona administracja

- Mili (przynajmniej na ogół - zawsze się może cham trafić) i pomocni gracze

- Koniecznie działki, pieniądze - dobrze by było zobaczyć rozwinięty handel ale różnie bywa wiadomo, gracze nie zwasze mają co sprzedawać

- Najlepiej żeby serwer był aktywny (często ponad 20 osó B) Niechcę grać na serwie gdzie jedynymi graczami są admini i moderatorzy

- Serwer powienien zawierać własne forum - czasem wpadnie jakaś fajna myśl dotycząca serwa i mógłbym podsuwać pomysły rozwoju

Mogę powiedzieć coś o sobie... No więc jestem 14 letnim graczem i zachciało mi się pograć w multiplayera minecraft. Znalazłem fajny serwer ale niestety niedawno ogłosił swój upadek z powodów finansowych (a działał około rok) i od tamtego czasu (tydzień może dwa) szukam fajnego serwera role-play (nie lubię i to bardzo survivali - to nie dla mnie) na którym można znaleźć kolegów do gry. Jestem pozytywnie nastawiony na innych, lubię pomagać bo z reguły się to opłaca - można zarówno zdobyć kolegę do gry jak i się wzbogacić na handlu z daną osobą.

Pozdrawiam serdecznie! :)

polaku3.png

Zarchiwizowany