Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Stabilne pliki serwerowe z małą ilością bugów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :)

Razem z grupką znajomych zamierzamy stworzyć dedykowany serwer prywatny gry metin2. Osobiście niestety nie znam się na tej grze - pomagam znajomym od strony informatycznej. Plików serwerowych na forum jest multum i jako początkującemu bardzo ciężko mi odnaleźć się w tym, co jest naprawdę warte uwagi. Zależy nam przede wszystkim na świeżości plików, żeby zachęcały do gry nowymi dodatkami, na ich stabilności oraz na jak najmniejszej ilości bugów no i oczywiście najlepiej, żeby cziterzy musieli się trochę pomęczyć :P

Które pliki polecacie? Mi osobiście najciekawszymi na tą chwilę wydają się pliki MarcoA.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jedyne pliki w pełni odbugowane będziesz miał jak sam zrobisz ;) Na każdym gotowcu są dziury/bugi.

To się domyślam, tylko teraz chodzi mi właśnie które pliki wybrać, by posiadały jak najmniej bugów i przy których będzie jak najmniej do roboty? Ktoś się orientuje na jakim poziomie są zabezpieczone pliki MarcoA?

Opublikowano

Zrób sam i wiesz co jest a na gotowcach to nie ma co robić bo się nie połapiesz

Wiem kto jest swój, a kto zwykły pedał
Intel Xeon E5 1650 v2 16GB Ram 1 TB SSD 2x D500 3GB

Opublikowano

Tylko i wyłącznie MarcoA są zajebiste i mało bugów mają..(mam tut/dl z marcoa plikami)

*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* ٩(͡๏̮͡๏)۶

Opublikowano