Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] LoL 100% darmowy?

mario22455

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy LoL jest darmowy w 100% ?? Bo szukam fajnej gry do popykania dłużej niż tydzień :P i nie wiem czy nie zagram w LoL'a??

A i jeszcze pytanie jaką postać wybrać jeśli oczywiście istnieje wybór (Jestem zielony). Lub link do poradnika o wyborze??

... May the odds be ever in your favour ... All you need is love ... Now boy, now you own me ...

Opublikowano

100% DARMOWY.

Za złotówki w rozgrywce nie ma żadnej zmiany,pomocy,jedynie wygląd,szybsze zdobywanie wirtualnej kasy oraz expa.

Co do wyboru postaci , napisz tu:

http://www.mpcforum.pl/forum/475-wybieranie-championow/

random.jpg

,,Odi profanum vulgus et arceo"

2lvpyc.jpg

by Cristiano.

1353427424-U307916.png

by MrSpritex1 (ja)

Opublikowano

Co do wykładania kasy - gra posiada system mikroplatnosci czyli do zagrania nie potrzeba ani grosza :D ale jesli chcial byś kupować skórki dla postaci lub coś co przyspieszyło by zbieranie kasy w grze/doswiadczenia lub chciałbyś mieś w dużo krótszym czasie więcej postaci - wtedy płacisz i kupujesz RP

Na start dostajesz 400rp więc wystarczy na zakup exp bost (raczej nie polecam) lub średniej klasy skórki.

Co do postaci, na początek graj tymi co śa za darmo co tydzien wymienia się 10 darmowych championów.

Hejo

Opublikowano

A jest jakiś tut co do postaci?? Wytłumaczenie tych postaci darmowych i płatnych( za real kase?? ) ??