Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie - Funkcja MouseClick, a gra

MpK7

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem kompletnie zielony w tym temacie, dopiero zaczynam lapac cos skrawek po skrawku i moze niebawem bede w stanie stworzyc cos istotnego (marzenia :D).

Wiec... stworzylem cos takiego ze zlepkow jakie znalazlem na forum:

$enabled = False
HotKeySet("{F7}", "endis")
HotKeySet("{F8}", "end")
Func endis()
If $enabled = False Then
$enabled = True
Else
$enabled = False
EndIf
EndFunc
Func end()
Exit
EndFunc
While 1
While $enabled = True
MouseClick("right", 671, 364)
Sleep(200)
Send("{SPACE down}") ;wciska i trzyma spacje...
Sleep(10) ;... przez 5000 milisekund, czyli 5 sekund
Send("{SPACE up}") ; puszcza spacje
Sleep(200)
WEnd
WEnd

czyli w skrocie "cos" co klika mi mniej wiecej na srodku ekranu (no dokladniej w punkcie w ktorym mi pasuje),

prawy klik myszy, a nastepnie klika spacje.

Wszystko pieknie ladnie, klika mi slicznie po tym jak myszka szaleje na pulpicie, ale problem pojawia sie gdy takowa akcja odbedzie sie

na oknie gry (Mu Online), do ktorej wlasnie mialem ochote uzyc tego "skryptu"(tak to mozna ujac?).

Wiec mam pytanko, czy to ja cos zrobilem zle, czy musze gdzies cos wpisac by moj skrypt dzialal pod ta aplikacja, czy

moze gra jest zabezpieczona (napotkalem wspominke o tym, lecz w liscie gier MuO ujete nie bylo).

Z gory dziekuje za odpowiedz ;].

Opublikowano