Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Downhill

botanicFTS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest ktoś kto się tym interesuję? :)

Ja obecnie po kilku operacjach musiałem odpuścić sobie jazdę, ale niedługo już będę śmigał :)

Ten kto jest w temacie, miło mi będzie jeżeli przedstawi swój rower.

Opublikowano

Nie znam się na DH, ale jeździłem zawodowa w MTB. Miałem z tyłu XT deore, jedna z najlepszych jeszcze dwa lata temu.

951841430649214321545.png

Day after day.

Opublikowano

Wiesz, DH a MTB to inne światy, inny osprzęt no i inne rowery. XT nadal są dobre, ale zazwyczaj Ci którzy jeżdżą dość ostro (DH) preferują Sramy ze względu na sztywność no i jakość ;)

Opublikowano

do DH jest chyba najważniejsza rama i kiera, poczytaj o tym gdzieś, żebyś szitu w sklepie nie dostał "po znajomości"

951841430649214321545.png

Day after day.

Opublikowano

Ja jakoś specjalnie się tym nie interesuję. Wiem, że mam rower do tego chyba zrobiony, parę razy byłem w lesie na 'trasach', kilka nie poważnych gleb zaliczonych i to wszystko.

Jakoś nie za bardzo mam zamiar się w to wkręcać bo nawet nie mam kasku ani kasy, żeby inwestować w sprzęt :P

Opublikowano

To jest rower do lekkiego dirtu, dlaczego? pacz:

p4pb3574392.jpg

Nie dość że masz tam fałbrejki co przy lekkiej wodzie daje ci zero hamowania to do tego masz w nim amor RST - rozwal sobie twarz:D

Opublikowano

po przeczytaniu tego tematu wywnioskowalem ze ten temat sluzy tylko temu zeby autor mogl poszpanowac ze ma dobry markowy rower ...

Opublikowano