Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Build] Master Yi

KaRRamb4

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, poszukuje buildu dla mastera, jestem nowy w tej grze wiec prosze w obrazkach :D, albo po polsku (mozecie tez podac gdzie tego itemu szukac, w ktorej zakladce). Dzieki wielkie, beda + ;)

1369767914-U115053.png

Pomogłem? Daj LIKE ;)

Opublikowano

Na początek kupujesz butki i 3x czerwony potions.

Następnie Miecz Dorana.

Robisz Berserkery

Następnie budujesz duży item- Widmowy Tancerz.

Potem kolejno- Ostrze nieskończoności

KRwopijec

Drugi Widmowy Tancerz

i jak dobrze idzie- drugi krwopijec albo np. Lodowy Młot

boots-of-speed.gif+ health-potion.gifhealth-potion.gifhealth-potion.gif > dorans-blade.gif+berserkers-greaves.gif> phantom-dancer.gif>infinity-edge.gif>the-bloodthirster.gif>phantom-dancer.gif> albo the-bloodthirster.gif albo frozen-mallet.gif

tym kosisz wszystko :D

Opublikowano

Na początek kupujesz butki i 3x czerwony potions.

Następnie Miecz Dorana.

Robisz Berserkery

Następnie budujesz duży item- Widmowy Tancerz.

Potem kolejno- Ostrze nieskończoności

KRwopijec

Drugi Widmowy Tancerz

i jak dobrze idzie- drugi krwopijec albo np. Lodowy Młot

boots-of-speed.gif+ health-potion.gifhealth-potion.gifhealth-potion.gif > dorans-blade.gif+berserkers-greaves.gif> phantom-dancer.gif>infinity-edge.gif>the-bloodthirster.gif>phantom-dancer.gif> albo the-bloodthirster.gif albo frozen-mallet.gif

tym kosisz wszystko :D

Kpina?