Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Balans permisjii w pluginie PermissionsEx

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :)

To mój pierwszy wątek tutaj na forum, dlatego wypada się przywitać :D.

Ok to do rzeczy.

Nie znam za bardzo permissji (uprawnień) do zestawu komend z pluginu Essentials,

ustawiłem jako tako te permissje za pomocą Notepad ++, ale na 100% pewnie coś dodałem gdzieś niesłusznie (coś co wypada dać moderatorowi dałem zwykłemu graczowi albo na odwrót).

Nie znam się za dobrze na angielskim, widziałem gdzieś polską wersję spisu permisji, ale niestety one nie były kompletne,albo nie były zbyt zrozumiałe, może 1/4 całego aktualnego spisu.

Zgaduję więc że zrobiłem jakiś syf, dlatego potrzebuję Waszej pomocy.

Więc proszę o pomoc w poukładaniu tych permissji aby było sensownie jak przystało na serwer FreeBuild/Survival :) (kiedyś chcę go założyć B) )

Tutaj podaję link do pliku konfiguracyjnego i także oczywiście skan.

Wersja PermissionsEx: 1.19.3

Jeśli coś za mało podałem to proszę pisać.

Jako dodatkową informację to podam też że miniVIP ma kosztować (5 zł/mies) (czyli mało, więc i mało ma mieć możliwości)

VIP ma potrafić trochę więcej (11 zł/mies), a superVIP jeszcze, jeszcze więcej (22 zł/mies)! (Ale z umiarem :))

Bob-Budowniczy ma tylko móc budować na Creativie. No chyba że proponujecie inaczej, to piszcie :)

Oczywiście to nie wszystkie permissje jakie ma mieć mój serwer, podałem tylko Essentials ponieważ tylko tego nie wiem jak poukładać.