Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy uczeń w przedszkolu - Proszę o podstawowe informacje

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Jestem nowym uczniem w tym przedszkolu i mam parę pytań.

Jakim programem stworzyć hacka bota?

Czy są jakieś tutoriale Tworzenie hacka/bota do WarRocka?

Opublikowano

Programem??

Język raczej C++, a co do tuta. Wątpie zeby był tut jak zrobić bota. Dla mnie to nie normalne jest ale dobra. o.O Naucz się chociażby podstaw C++ i wróć z powrotem

Opublikowano

@up

dla początkującego składnia C/C++ może zniechęcić, nie jest wybitnie trudna

@topic

najlepiej jak chcesz robić boty, to naucz się programowania

lepiej byś wyszedł z AutoIT lub visual basic.NET

Osobiście polecam Visual Basic (vb)

ale AutoIT jest raczej łatwiejszy.

PS. Mają podobną składnie do siebie.

Opublikowano

Dobra, to co do vb mam problem otóż miałem vb na 1 miesiądz i zawsze jak go odinstalowałem i zainslowałem to znów go miałem, ale teraz jest coś, że nie moge wejść bez CD-Key

Opublikowano

jeśli chcesz tworzyć tylko boty to polecam autoit, jeśli jednak coś więcej to c++

Jesli chce tworzyc bardzo kiepskie boty chyba.(typu pobieranie kolorow)

Z jezykow prostych, ktore pozwola na pisanie porzadniejszych aplikacji, a maja w miare prosta skladnie z racji tego ze sa zorientowane obiektowo, wiec dziala sie praktycznie na samych klasach, to polecam C#, Jave, .NET ostatecznie tez moze byc.

Niestety java moze miec nalozone pewne ograniczenia ze wzgledu na wykonywanie bajtkodu na maszynie wirtualnej, inne jezyki tez.