Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Sygnaturka w gimp

RUDOLFunBAN

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem jak to rozpisać ..Jestem w tym całkowicie zielony popatrz na SS tam gdy wstawiam do tła jakiś obrazek w tym przypadku ten statek to jest wokół niego takie białe tło,da się je wyeleminować ?

Opublikowano

Tak , narzędziem szybka maska (ctrl+q) wymazujesz jego pole , następnie znowu ctrl+q i masz zaznaczone , wtedy tylko to przenosisz a tło usuwasz ; )

polaczeniej.png

Pomogłem ? Daj lajka . ; )

Wiadomości bez koloru są pisane z telefonu. :)

Wiadomości z kolorem z komputera.

Opublikowano

Mój błąd , shift + q możesz także narzędziem ścieżki zaznaczyć (B) oraz jeśli tło jest jednolite spróbować możesz zaznaczeniem rozmytym (U) ; )

polaczeniej.png

Pomogłem ? Daj lajka . ; )

Wiadomości bez koloru są pisane z telefonu. :)

Wiadomości z kolorem z komputera.

Opublikowano

@up po mału coś mi zaczyna wychodzić ale nie dokońca ,gdy to zrobię kolor sygnaturki zmienia się na czerwoną ,teraz ide spać jutro coś pokombinuję

Opublikowano

Heh, żebyś się nie męczył to umieszczę dla ciebie render tego statku co masz wyżej - pamiętaj nie zmieniaj formatu takich obrazków na .jpg bo się właśnie pojawi takie białe tło

Obrazek

http://www.mediafire.com/?jw1etdm40i6q7m1

Skan:

https://www.virustotal.com/file/e248952523c80d6140d1103070c6e05698a5cd8d7032ba31f4a9134a68bb4ac2/analysis/1345451594/

5gubmKI.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.