Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

C++,Jestem zielonym początkującym! Proszę o wyjaśnie ważnych kodów,rozszerzeń plików,itp.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczynam dopiero więc proszę o wyrozumiałość!! Za dużo to nie wiem na ten temat ogólnie to nic nie wiem jeśli chodzi o to co było by jakąś głowną ważna rzeczą

proszę o wyjaśnienie najważniejszych rzeczy względem C++ typu : jak napisać choćby nawet mały programik , co oznaczają niektóre tytuły , kody, funkcje czy coś jeszcze:

głownie chodzi mi o wyjasnienie ważnych terminow

np.

#include <iostream>- co to znaczy kiedy sie to uzywa jak tego uzyć itp

#include <fstream>- -||-

#include <string> itd.

#include <conio.h>

#include <windows.h>

#include <ctime>

#include <sstream>

proszę o nie tylko wyjaśnienie tych funkcji powyżej a także innych bardzo przydatnych lub mniej przydatnych wedlug Was

SORRY!! że o tyle aż proszę ale jak już zacząć to na serio

Opublikowano

"#Include" - dyrektywa inluclude czyli informujesz kompilator, że dołączasz do programu biblioteki (np. iostream) w których są funkcje, które chcesz wykorzystać w programie...

np. biblioteka iostream jest potrzebna do wypisywania tekstu w konsoli ;)

GrottyCracker22.png
Opublikowano

thx o takie własnie info mi chodzi !!!!!

a mogłbys mi wypisać prawie każdy kod do funkcji potrzbnej do tworzenie czego kolwiek głownie chodzi mi o te wazne bez ktorych nie da sie tworzyc

nie wiem wogóle co oznacza takie coś np a/n czy .h itd do czego i poco

Opublikowano