Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Parę pytań związanych z grą C9

kamugo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem w tej grze początkujący. Mam parę pytań jej dotyczących:

1. Jakie skille powinien rozwijać Warder? Czy są jakieś określone buildy?

2. Jak się odbywa crafting w tej grze? Skąd wziąć na niego materiały? Czy craftowanie może się nie powieść? Czy można rozwijać umiejętność craftingu? Czy materiały są drogie?

3. Jak się odbywa w tej grze ulepszanie? Czy jak pójdę do kowala to mogę ulepszyć broń od razu, czy uszę mieć jakieś materiały? Jeśli tak to jakie? Czy są jeszcze inne możliwości ulepszania?

4. Co to takiego jest Nitro cube i do czego służy?

5. Czy w tej grze jest jakiś system alchemii albo coś w tym stylu? Jeśli jest coś jeszcze proszę o wymienienie.

6. Mam narazie 20 lvl witchblade i zamierzam wybrać Wardera, bo słyszałem że ta klasa jest najlepsza na instancje. Jak mogę go wybrać? Gdy podchodzę do trenera witchblade, mogę się przenieść do future of forest i obejrzeć skille obu klas, poczytać ich historię itp. Jednak nie wiem jak wybrać jedną z nich. Mogę tylko powrócić o miasta.

7. Jak zarobić pieniądze na niskim lvl-u? Wiem że jednym ze sposobów jest chodzenie na Gobliny ze scraftconych mapek oraz robienie questów. Czy są jeszcze inne sposoby?

8. Na jaki lvl opłaca się scraftować sobie seta? Ile jest slotów do założenia eq (pytam, bo chcę wiedzieć ile części trzeba scrafcić), i czy trudno scrafcić perfekcyjne itemy?