Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Pytanie o C++

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema mam takie pytanie jestem zielony w te sprawy i chciałbym się nauczyć języka C++ więc czytam o nim jak najwięcej chce się go uczyć ale nw bo coś mi nie wychodzi narazie się go ucze około 4 godz wiem że trzeba tygodni a nawet miesięcy by opanować go do perfekcij lecz kiedy dochodzi do zrobienia małego tekstu coś mi nie wychodzi i nw czy ciągnąć ten język dalej a chciałbym go się bardzo nauczyć może zacząć od czegoś łatwiejszego jak myślicie może od jakiegoś autoIta czy czegoś tam

4kbucl.png
Opublikowano

Zacznij od AutoIt , C++ to wyższa szkoła . ; )

polaczeniej.png

Pomogłem ? Daj lajka . ; )

Wiadomości bez koloru są pisane z telefonu. :)

Wiadomości z kolorem z komputera.

Opublikowano

Na forum jest na pewno . ; )

polaczeniej.png

Pomogłem ? Daj lajka . ; )

Wiadomości bez koloru są pisane z telefonu. :)

Wiadomości z kolorem z komputera.

Opublikowano

HTML nie ma kompletnie nic z prawdziwym programowaniem..

ucz sie autoita , wejdz do dzialu AutoIT i tam znadziejsz podpięte tutoriale..

zapraszamy ! :)

Opublikowano

html nie jest nawet językiem programowania, możesz sie go jedynie wykuć nie da Ci to żadnego skilla jezeli chodzi o mysl programityczno-unixową

Zamykam temat, bo autor nie trzyma poziomu.

....

Polityka forum zakazuję nam zamykać tematy, tylko dlatego, że są na niskim poziomie.

I lold.
Opublikowano