Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak Grać Na Privach ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przepraszam... jestem nowy w tym dziale.... i nie bardzo sie orięuje co i jak więc mam 1 małe pytanie... jak grać na prywatnych serwerach Silkroad... bo jak szukam jakiegoś serwa... to gdy wejde w download na stronie to tam nic nie było do pobrania... jestem troche zielony... więc tak brzmi moje pytanie.... jak grać na prywatnych serwerach w Silkroad?

2062898.jpg Jaka dzicz o.O oczywiscie fotka by ja ;p
Opublikowano

Jest dużo prywatnych serwerów do większości z nich instalki znajdziesz na forum tylko dobrze poszukaj do tego potrzebny Ci auto pot, auto login no i jeśli potrzebujesz to bot wszystko znajdziesz na forum ładnie rozpisane ;p

Opublikowano

@UP

Na sjsro nie jest sie latwo zarejestrowac

Z sjsro jest roznie raz reg ON raz OFF zalezy od szczescia jak trafisz. Mozesz poszukac konta na innych forach jezeli ktos ma do oddania. Odradzam SUNSRO straszne lagi, na ECSRO tez sa czasem mega ale to jedyne servery na ktorych sa skille 70+, ja gram na Mysro i Sjsro jak mam czas i tam nie mam lagów prawie wcale, niekiedy sa na Mysro, sjsro chodzi jak trzeba ...

Opublikowano

Dzięki wam :D a przy okazji mogłby mi ktoś podać stronkę z SjSro bo nie lubie lagów a ten serwer wygląda porządnie :D rejestracje i przy okazji instalke do SjSro. z Góry dzięki :D i sorki że jestem dość nieporadny ale nie wiem co wpisać w szukaj ;d

Opublikowano