Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[pytanie] SP'ki, jestem w tym zielony.

x_x_Sniper_x_x

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejka.

Chciałbym się spytać:

1.Czy da się kupić SP za kasę którą zbieram z potworków albo za kase za NosDolary?

2. Ile ok. kosztuje SP 1 i SP2 na serwerze avalon?

3. Czy opłaca się kupować czy czekać na 36 lvl i robić samemu?

4. Jestem łucznikiem 26 poziom. Mam łuk z CP 25 +3. Nosić go?

Może jest jakiś lepszy? Gdzie dropnąć? Gdzie kupić, albo coś w tym stylu.

Opublikowano

Hejka.

Chciałbym się spytać:

1.Czy da się kupić SP za kasę którą zbieram z potworków albo za kase za NosDolary?Jeżeli uzbierasz wystarczającą ilość to możesz odkupić od innych graczy

2. Ile ok. kosztuje SP 1 i SP2 na serwerze avalon Myślę że pudło sp (99N$) + 100-200k

3. Czy opłaca się kupować czy czekać na 36 lvl i robić samemu? No raczej robić. Chyba że masz 20kk+ to możesz kupić już +7/8/9

4. Jestem łucznikiem 26 poziom. Mam łuk z CP 25 +3. Nosić go? Raczej tak. Ponoś go do 40lvl chyba że dropnie ci jakiś z cp

Proszę

jigorus.png

By Harukimisu

W sumie to nie zawsze. rezygnuję z posady Moderatora. Dzięki za wszytko i powodzenia...

Jeszcze kiedyś wrócę więc nie liczcie że się mnie tak łatwo pozbędziecie ;)

Opublikowano

1.Tak za kase którą zbierasz możesz kupić sp lecz to są wielkie sumy :< , za nosdolary możesz kupić pudło sp i wtedy z tej dużej sumy robi ci się mała :D

2. To zależy od joba i + - jeśli byś chciał najgorszą to + 7kk :)

3. 1/2/3 sp lepiej samemu zrobić 4 najlepiej kupić :)