Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] Katarina

skvarek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym zbyście powiedzieli mi co myślicie o championie Katarina. Jestem nowy w lolu i chciałbym wiedzieć jakie są zalety i waty tej postaci i czy wg opłaca się nią grać.

Opublikowano

Jej zaletą jest Ulti. Na ulti można zgarnąć na prawdę dużo killi i zmusić wielu do wycofania sie do bazy. W skillach ma pseudo "flash" więc może to nam służyć zamiast flasha w spellach. Tak samo jej "sztylet" w skillach potrafi zadać dużo dmg, ale jest bardzo latwa do skontrowania. Np. Viktorem. Gram tu gram. Nagle Katarina puszcza ulti we mnie pod moim towerem. Szybko puściłem moje W i padła, ą ja zaliczyłem Double Killa, bo Diana próbowała mnie dobić ale nie zauważyła, że mam za dużo AP i padła. Są zalety i wady ale zamiast Katariny polecam Akali. Też świetna postać i od kiedy nią gram to jeszcze nikt nie potrafił mnie skontrować. Fart czy po prostu słabi przeciwnicy ? Nie wiem ! W sumie to polecam bardziej Akali niz Katarine. Pozdrawiam.

db3ef550273c4d9aa8177179f0907767.png

Opublikowano

Teraz po reworku kata ma uzytecznego skilla W ale ci jej nie polece, bo owszem ma dmg ale mozna ja skontrowac prawie kazda postacia i latwo przerwac jej ulti.

Opublikowano

Na maly lvl

AD:

- Ashe

- Sivir

- Caitlyn (ale ta jest droga)

AP:

- Annie

- Katarina (genialna postac, a teraz jeszcze buffa dostala, tylko musisz wiedziec, kiedy uzyc ulti)

- Ryze

- Kassadin (tylko mi nie mowcie ze to trudna postac)

Zarchiwizowany