Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pomoc] Programowanie

piterek11

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam zamiar zacząć pisać haki, kiedyś już próbowałem no-menu. Chciałbym aby mi ktoś wytłumaczył co to jest np. dip hook itp. i do czego one służą. Dlaczego do jednych haków jest to potrzebne a do innych nie? I jeszcze jedno, mam zamiar kupić sobie jakąś książkę żeby się podszkolić w c++ ( jestem początkujący ale szybko się uczę), jaką książkę polecacie?

Proszę o pomoc :)

Edit : Zamówiłem książki pt. "Symfonia C++", co o tym sądzicie?

Opublikowano

Heh Zamówiłeś Symfonie C++ ale oby dwa tomy czy tylko jeden i dokupiłeś też pasje C++ czy tylko Symfonie??

Ja sam mam te książki i jeżeli miałeś już kiedyś do czynienia z C++ to z pewnością z łatwością ją przeczytasz

Wiesz mi sam nie na widzę czytać książek a całą symfonie (ponad 1k stron) przeczytałem w 3 tygodnie xD(w okresie szkolnym jbc :D )

co do hook'a i dip'a to musi on być w każdym menu bez niego nie włączy Ci się cheat

a co do opisu tego hooka i dipa to niech ktoś inny się wypowie żeby nie było że coś jebnę i potem będzie spam :DxD

1379095800-U384748.png

ExMod | ExMentor | ExChampion | ExMoT | Blue Member | Tagger

Opublikowano

Symfonia C++ jest bardzo dobra, możesz z powodzeniem zaczynać od tej książki.

Moja rada: nie rzucaj się od razu na głębokie wody, chyba że chcesz być typowym przeciętniakiem, który nie rozumie, co robi, wszystko ma na gotowcach.