Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak zagrac na Moltenie?

Diesiel

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie jestem nowy w WoW-ie jak zagarc na serwerze Molten?

Szukam Grafika na zrobienie Sygnatury i Avatara.Więcej na PW

Opublikowano

Rejestrujesz się

To jest ukryta treść, proszę
tutaj później klikasz na dole Connection Guide jaki dodatek WOTLK lub CATA włączasz wowa logujesz się i grasz ;d

Moje TuTki
[Team Fortress2]

http://www.mpcforum.pl/topic/539257-tutjak-zdobyc-bron-za-darmo/

Jeśli ci pomogłem proszę daj "Lajka"
deadspace2signaturebylz.png

Opublikowano

No dobra ale gdy ja chce zagrać WOTLK i gdy klikam ten dodatek pod Connection Guide chce mi się jakiś plik ściągnąć co to jest ? Przecież mam już ściągniętego wotlka?

Opublikowano

no dobra czyli mam już wotlka tylko musze zmienić realmist ok.No dobra ,ale jak zagrać np na serwie Rangaros ?

Edit@

Mam również inne pytanie jesli ściągne pathe z innej strony niż jest napisane na stronie prywatnego serwera to będzie mi działać wow molten? np. sciagne wszystkie dodatki i all pathe do 3.3.5a z poradnika z forum to będzie mi działał molten? a druga sprawa co to są pathe co one dają w wow-ie? i czy 3.3.5a jest pathem największym ,wiekszego nie będzie?

Opublikowano