Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Język programowania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie. Nie wiedziałem w jakim dziale to napisać, więc napiszę to tu. W jakim języku programowania piszę się aplikacje, gry itd. na androida. I jak możecie to dajcie mi jakiś poradnik do tego języka programowania. Jestem początkujący w programowaniu. Wogóle się na tym nie znam. Dlatego chce jakiś poradnik w którym będzie wszystko opisane tak, aby osoba która nie zna się na programowaniu mogła łatwo wszystko zrozumieć.

1398258449-U383457.png

Gość LastPhoenix450
Opublikowano

Na androida... w javie się pisze gry i apki. Nie ma takiego poradnika, który wytłumaczy Ci wszystko, są tylko takie ,które co najwyżej wytłumaczą pojedyńcze zagadnienia. Kieruje Cię do działu java, ucz się na przykładach i poradnikach. Na windows phone w VB można napisać jeśli Cię to interesuje ten język jest milion razy mniej złożony o javy i łatwiej go przyswoić aczkolwiek jak popatrzeć w przyszłość to bierz się z javę.

Gość Pan Szymek
Opublikowano

Jak LastPhoenix doradza, to ja też chcę!

Według mnie powinieneś nauczyć się C#, który jest prostszy od Javy, aczkolwiek bardzo podobny, a potem nauczyć się Javy, w ten sposób będziesz mógł pisać aplikację na 2/3 systemów mobilnych (nie liczę BlackBerry, czy tam Java ME, bo to syf)

Opublikowano