Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]: Kilka pytań na niskim poziomie.

superkacpi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem trochę zielony, ale większość w LoLu pojmuję. Tu pytania:

1.Co to znaczy, że ktoś jest Carry? Czemu załóżmy Sivir jest, a np. Ahri nie?

2.Czemu niektórzy robią Mastera Yi i Katarine pod magię, skoro wyglądają na używających AD.

3.Skąd mogę poznać kto jest czyją kontrą i co wgl. znaczy ta kontra?

4.Gdy Diana (nowa postać) wali autoattackiem z tej jej broni, a skille ma

takie, że widać że używa czarów, to pod co ją robić?

5.Co to Harass?

6.Co to nuke?

P.S Za odp serdeczne dzięki, a gdyby jakieś pytania mi się nasunęły to będą pod tematem.

Kapi757_eune_92_3_nozg.png

Opublikowano

1.Co to znaczy, że ktoś jest Carry? Czemu załóżmy Sivir jest, a np. Ahri nie? Postać AD Carry ( Range ) czyli jednym słowem mówiąc Carry to postać walcząca z dystansu która ma obrażenia fizyczne

2.Czemu niektórzy robią Mastera Yi i Katarine pod magię, skoro wyglądają na używających AD. Katarina AP tylko , Master Yi można go robić pod AP lecz jest mało pożyteczny w team fightach

http://www.lolcounterpicks.com

takie, że widać że używa czarów, to pod co ją robić? Robi się ją pod full AP , gdyż nawet jej pasyw jest AP który zadaje ogromny dmg , jak dodasz troche spellvampa jest nie do ubicia

P.S Za odp serdeczne dzięki, a gdyby jakieś pytania mi się nasunęły to będą pod tematem.

Opublikowano

1. ad cary - kryty,as,ad ,duży damage z auto ataku - sivir,ashe,graves,vayne,draven