Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] W miarę tani smartfon z WP ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Wpadłem na pomysł, czy nie spróbować systemu jakim jest WP.

W tym temacie proszę o jakieś propozycję w miarę tanich modeli z tym cudem, coś dla początkującego ;)

A ja jako, że na Windows Phone nie znam się to proszę o pomoc was - userów.

Wynagrodzę ;D

8wjJf.jpg

by vPaN

exMod Konsole •  exMMT Montażysta

Opublikowano

tzn tak sam posiadam Lumie 710...

System Windows Phone nie różni się niczym czy jest to lumia 900 czy HTC mozart.... mogą być czasami aplikacje specjalne od producentów tutaj króluje Nokia.... ma ich najwięcej...

Ale i z tym nie ma problemu jako takiego ponieważ wystarczy że zainstalujemy sobie zmodyfikowany soft i już możemy wgrywać co chcemy...

Jedynym wyjątkiem pod względem funkcjonowania WP jest lumi 610, ma ona 256mb pamięci Ram dlatego oficjalnie nie zainstalujesz na niej skypa, angry birds lub innych bardziej wymagających gier.... Ale wystarczy tak jak było napisane wcześniej odblokować telefon i już możemy je instalować i działają one bez problemu dlatego nie rozumiem trochę tego ograniczenia....

Ja wybrał bym i tak jak już wybrałem Lumię 710 ponieważ można ją kupić za 620zł nówkę.... ja za tyle kupiłem... ma ona takie same parametry jak Lumia 800 czy 900 wiadomo różnią się dizajnem i paroma szczegółami ..

a są to

lumia 710 nie posiada

- ekranu super amoled

- przedniej kamerki ( lumia 800 też )

- żyroskop ( lumai 800 też )