Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Hack

krycha32111

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wczoraj pierwszy raz pobrałem hacka do CF . Gram sobie na nim i napisałem koledze , że fajny hack itd. on pisze , że mogę jutro przy update dostać bana , że to automatycznie wykrywa hacka itd.

I mam pytanie , co zrobić , aby usunąć tego hack'a , bo próbuje instalować od nowa ale nie wiem czy pomoże.

I drugie , czy to coś da , w tym , że nie wykryje mi tego hacka i nie dostane bana ?

(pierwszy raz grałem na hacku i nie znam się)

Gość patrykkos
Opublikowano

Ale jak go musisz włączyć, to jest .exe czy .dll czy co ?

Opublikowano

Skoro mówisz o hacku którego samo wykrywa to chyba o rez ci chodzi.Jak tak to przed podmianą powinieneś zrobić kopie a jak nie to reinstal.

Jak nie kumam to opisz jaki to dokładnie hack.

1361287359-U437164.png/ 2592933583.png

Opublikowano

To nie tak .

Pobrałem injector i wkleiłem pliki SndDrv i hack sam działał nie uruchamiałem injectora wcale , no nic nie robiłem tylko grę odpaliłem i samo działało ! (zmieniony wygląd broni , norecoil , speed reload) .

No i kolega mi napisał , że po update mogę mieć problemy , i pytam się jak uniknąć tych problemów (tak jak w tresci tematu) .

Zainstalowałem od nowa i czy to jakoś pomoże ?

Gość patrykkos
Opublikowano

To niemożliwe, żeby hack działał sam gdy nie zainjectowałeś go do gry...

Może miałeś jednak jakiegoś wcześniej i nie pamiętasz.

Gość patrykkos
Opublikowano