Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wysłanie klawisza Do Gry "Muonline" (Game guard)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem początkującą osobą w kompilatorze AutoIT/jeśli utworzyłem post w nie właściwym miejscu proszę o usuniecie z góry dziękuję.

Chciałem wysłać klawisz do okna gry "Muonline" nazwa klasy okna "MU", okno "MU" aktywuje ale nie wciska klawisza w ekranie gry, zrobiłem to w ten sposób:

WinActivate("[CLASS:MU]") - uaktywniam okno nie aktywne

Send ("MU{ENTER}") - wysłanie klawisza

i moje pytanie brzmi w czym tkwi problem ? ponieważ w notatniku takową reakcje widać (działa).

Bardzo proszę o podbowiedz/pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.

PS: Gra jest pod nadzorem Game Guard - jak go wyłączyć albo inaczej wysłac klawisz żeby gameguard nie miał wpływu na mój wysyłany klawisz ??

Pani Kasia odpowiada na pytanie reklamą heh

Opublikowano

Powiem Ci ze może być z tym problem tym bardziej ze pracujesz w AutoIT. Najpierw musialbys ogarnac ,przynajmiej na srednim poziomie, RE i zrobić bypassa do GameGuarda co nie jest łatwą sprawą. Jakiś czas temu probowałem obejść GG w Cabalu Online ale skończyło się to kilkoma banami. Trzeba przyznac ze to wyjatkowo dobry anti-cheat. Poszukaj sobie coś o czystym modyfikowaniu Game Guarda a nie jako tako o Auto IT czy MuOnline. Gdybyś potrzebował pomocy to smiało wal priva. Co dam rade to pomoge i moze sam sie w temat zagłębie. A tak apropo samego pytania to tak napewno GG przefiltruje te wysłane klawisze. W ten sposób nie zadziała. Mozesz kombinować z wszczepianiem DLL.