Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wysłanie klawisza Do Gry "Muonline"

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem początkującą osobą w kompilatorze AutoIT/jeśli utworzyłem post w nie właściwym miejscu proszę o usuniecie z góry dziękuję.

Chciałem wysłać klawisz do okna gry "Muonline" nazwa klasy okna "MU", okno "MU" aktywuje ale nie wciska klawisza w ekranie gry, zrobiłem to w ten sposób:

WinActivate("[CLASS:MU]") - uaktywniam okno nie aktywne

Send ("MU{ENTER}") - wysłanie klawisza

i moje pytanie brzmi w czym tkwi problem ? ponieważ w notatniku takową reakcje widać (działa).

Bardzo proszę o podbowiedz/pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano

Hmmm a może mu online ma coś w stylu hackshield, gameguard? z resztą to bardzo ciekawe że wpisałeś wysyłanie do mu a wysyła do notatnika. wklej cały kod

comment_aKm2b5jSiJgvkhmrlSzZ5Yc80OK7Mzta

Opublikowano

z notatnikiem miałem namyśli że dziła wysyłanie klawiszy tak testowałem a potem zamieniłem to na okno MU,

tak ta gra jest zabezpieczana przez Firme "gameGuard"

Opublikowano

to wtakim razie jak gg blokuje to jak oni to robią że wiedzą kiedy użytkownik wciska klawisz a nie program hmm ciekawe

jakieś pomysły/ informacje na ten temat? dużo użytkowników normalnie to wykożystuje i działą więc jest to możliwe.

Opublikowano

gameguard jest i nic nie zrobisz. Możesz spytać w odpowiednim dziale czy da się go obejść

comment_aKm2b5jSiJgvkhmrlSzZ5Yc80OK7Mzta

Opublikowano

Napewno się da.