Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wybór samochodu z T3

xerox1233

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko. Od razu powiem że może to wyglądać jak nabijanie postów na forum lecz nie jest to tym na co wygląda. Jutro kuzyn wyśle mi sms na 5750 BOOST. Mam level 16 (wiem że mały), ale chcę kupić jakieś autko z T3. Teraz w garażu mam Toyotke MR2 i BMW M3 EVOLUTION. Autko będzie służyć mi do pościgów. Uprzedzam że jestem dobrym kierowcą w grze i potrafię opanować każdą bestię. Jak już mówiłem najczęściej służyć mi będzie do ucieczek/ pościgów ale zbieram klejnoty i od czasu do czasu pojadę jakiegoś sprinta. Dzięki chłopaki !

Opublikowano

Jeśli opanowanie auta nie będzie dla ciebie większym problemem, to zdecydowanie polecam Forda Mustanga RTR-X.

Wóz ma super osiągi, dzięki dużej masie jest to jeden z najlepszych wozów w grze do pościgów i ucieczek.

W zwykłych zawodach też super, ogółem jeden z naj. wozów w grze.

Opublikowano

Myślałem nad nim, ale czy nie jest lepsze BMW M1 (1979) ? Od samego początku gdy zobaczyłem je w grzem od razu powiedziałem że chcę je mieć.

Opublikowano

Mam RTR-X'a i właśnie też to BMW M1 Procar (1979) w wersji TH.

Oba wozy są kompletnie inne, ale pod względem osiągów są bardzo porównywalne.

RTR-X lepszy na pościgi, M1 dobre do wyścigów.

Kup sobie ten, który ci się najbardziej podoba, niezależnie który wybierzesz, nie będziesz zawiedziony.

Opublikowano