Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Napisanie kodu/pomoc przy kodzie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!

Od razu mówię, że jestem laikiem w AutoIT i wszystko trzeba mi wpajać młotkiem, więc jeżeli nie masz nerwów to nie czytaj dalej :P

Potrzebuje kodu na serwer i client, chodzi tutaj o uaktualnianie na bieżąco, to znaczy, ja zmienię znak u kolegi który też się podłączy - też zmieni się znak, ew. doda itp.

Dodatkowo taki client mógłby klikać Ctrl + F5 i otwierało by się takie okno małe w którym była by zawartość wykonania komendy - "pawncc PLIK.pwn", tylko jeżeli się nie mylę, to musiałoby się to wykonywać na serwerze, aby zrobiło plik *.amx [tworzy się taki pliczek xP]

Za nakierowanie oraz pomoc [dobranie bibliotek, pomoc przy funkcjach, jakieś podstawy] dam like i 5 ;P

Potrzebujesz strony internetowej? Pisz śmiało, jestem do waszej dyspozycji. (Jedyna możliwość zapłaty to pieniądze (przelew, SMS, doładowanie), innej nie przyjmuje i nawet nie masz co pisać).

Opublikowano

Na forum było już kilka gotowców client/server z użyciem TCP. Poszukaj w gotowych skryptach i bibliotekach. Później postaraj się przeanalizować i zrozumieć kod i dostosuj go do swoich potrzeb :)

Opublikowano

był też temat o bocie do gry sterowanym z innego kompa w konfiguracji klient-serwer , dość stary z tego co pamiętam prawie 2 lata temu napisany. da się i to użyć

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Zarchiwizowany