Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wybór komputeru

ConFesj0

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, nie znam się zbyt na komputerach, dlatego proszę o pomoc. Komputer ma służyć w 99% do grania :D . Koszta licze do 1500zł. Z góry mówię, że nie chce się bawić w składanke , bo nie znam się na tym, a niechcę czegoś zepsuć, co w moim przypadku częste :P Wykminiłem na moje oko 3 komputery na allegro, lecz nie wiem czy na pewno są dobre. Jeśli zauważył ktoś lepszy w granicach 1200-1500 prosze o podesłanie linku :)

1.http://allegro.pl/komputer-dla-graczy-okazja-i2512829013.html

2.http://allegro.pl/super-phenom-x4-925-4x2-8-8gb-hd5670-1tb-system-i2502875800.html

3.http://allegro.pl/potwor-4x2-5ghz-8gb-hd5670-1tb-system-i2484023385.html

Komputeru szukam jak coś bez monitora etc. samą skrzynkę .

A i głównie chodzi mi o to by gry działały takie jak nowe Call Of Duty / Fifa / Pes/ Medal Of Honor oraz strzelanki przez neta ale to raczej nie problem takie jak CombatArms itd.na normalnych/wysokich wymaganiach :D Nagrodzę 5 oraz +

Sygna By Me :p

xx.jpg

Opublikowano

Na Twoim miejscu nie kupowałbym na allegro składanych PC'tow. Dlaczego ?

Po 1 - pchają tam 1 dobrą rzecz aby przykuć Twoja uwagę

po 2 - reszta części nie nadaje się do niczego

po 3 - jeśli poświęcisz godzinkę to złożysz lepszego kompa za 1,5k samemu.

Opublikowano

A co do kupna części polecam komputronik ! Korzystam z tego serwisu od wielu lat i nie zawiodłem się na nich.

Opublikowano