Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Bot do gry Metin2

Faithful

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie ! Szukam osoby, która mogła by mi wytłumaczyć ew. pomóc napisać takiego botka do metina, który mógłby :

- zmieniać bony

- expić

- sprzedawać i kupować różne item'y.

Z góry thx :) ( Jestem zielony w tych sprawach ! )

Opublikowano

No to jak jesteś zielony w tych sprawach to z pewnością coś takiego napiszesz... Zacznij od podstaw programowania.

jesse_pinkman_v2_by_seb3tears-d5s8er0.pn

Gold Member | Blue Member | exModerator Counter-Strike

Opublikowano

- sprzedawać i kupować różne item'y.

Chodzi ci o Bug że kupujesz np za 100 kk A sprzedajesz za 200 kk ? :) Bo inaczej to chyba nie ma bota na 2012

55317296335558479754.jpg

l I love Skrillex l

Opublikowano

Zanim się nauczy tych języków to minie hohoho :)

Nie lepiej kolego włączyć KM, w nim włączyć sobie exp bota, potowanie, lurowanie itp.

Bon switchera i po prostu włączyć sobie Taskera żeby powtarzał Ci kupno i sprzedaż itemku?

//gif w sygnie

F.

RZAL :<

Do u wanna fight with me?

Opublikowano

Boże.. Wbije na forum napisze ze chce zrobić takiego bota nie mając o niczym zielonego pojęcia z nadzieją ze ktoś mi pomoże.. o.O Naucz sie najpierw podstaw jakiegoś jezyka najlepszy by był raczej C++ . Jak sie myle prosze mnie poprawić..

Opublikowano

Starczy znac podstawy programowania i troche ogolnikowo pythona (oczywiscie majac pod reka komendy z modulow).