Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne]Jak zdobyć free riot points?

LolFreeRiot

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem profesjonalnym programistą oraz grafikiem z przypadku. Od 5 lat zajmuję się hakerstwem oraz programowaniem fizyki w grach. Przeglądając gry ,dostępne w sieci ,znalazłem jedną, do której zabezpieczenia były na tyle słabe, że z nie wielkim trudem udało mi się wkraść na serwer. Mam tutaj na myśli LoLa. Mieszając w skryptach, mogłem zmienić wiele spraw, jednakże byłoby to bardzo ryzykowane. Postanowiłem zmienić system zaproś znajomego, ponieważ on wydawał mi się nie konserwowany. Miałem dostęp do poszczególnych kont, więc stworzyłem konto i tu zaczęła się prawdziwa modyfikacja. Pierwsze co zmieniłem na moim koncie to to ,że nagrody za zaproś znajomego były rozdawane odwrotnie. Jak to działa w praktyce? Ty zakładasz konto przez link i to ty dostajesz nagrodę, co najlepsze nagrody także rozdawane są od końca ,więc najpierw dostajesz tą najwyższą. Tylko był jeden haczyk. Jak dobre wiecie ,trzeba było wbić 10 lvl. Niestety ,gdybym to obniżył, to najprawdopodobniej zostałbym złapany. Musiałem podwyższyć to do 11 lvl, aby nie było żadnych wnikliwości. Teraz podaje wam prosty przepis na free riot pointsy:

1.Rejestrujesz się przez lin podany niżej,

2.Robisz 11lvl (chwilka gry),

3.Relogujesz gre,

4.Cieszysz się nagrodą.

Wiem ,że jest dużo naciągaczy ,dlatego postanowiłem dać wam dowód:

http://ifotos.pl/zob...pg_raaqqnr.jpg/ .

Link do free riot pointsów: xxxxx