Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Build] Panthenon - itemy

Kamilox1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, otóż kupiłem dziś świetnego bohatera - Panthenona. I mam problem z doborem dobrych itemów. Zagrałem nim do tej pory 1 mecz, mialem staty ok. 15:4. Szukam jak najlepszych itemów dla niego, na Master Yi miałem zawsze te same i mogłem wygrać walke 3vs1, czasami nawet 4 ;) Zna ktoś dobre itemy dobrze uzupełniające tego bohatera?

PS. Nie mówcie o jakichś AD carry i innych duperelach bo jestem początkujący i troche mało tego ogarniam ;)

"Kiedyś usłyszałem jedną bardzo mądrą rzecz, że na świecie nie ma ludzi normalnych i nienormalnych, tylko są ci pozamykani w zakładach i ci którzy nie zostali przebadani."

~Słoń

Opublikowano

http://solomid.net/guides.php?g=2325 

prosze

poradnik jednego z najlepszych graczy na świecie

niestety po angielsku

1366981151-U331881.png
By Vanosz

|Ex Moderator League of Legends | Ex Moderator Duel of Champions | MPC Gold Member |

Opublikowano

Widziałem to i jakoś średnio mi do gustu przypadło. Jakieś sugestie ludzi grających tym bohaterem? ;)

"Kiedyś usłyszałem jedną bardzo mądrą rzecz, że na świecie nie ma ludzi normalnych i nienormalnych, tylko są ci pozamykani w zakładach i ci którzy nie zostali przebadani."

~Słoń

Opublikowano

But + 3 hp poty

2x doran

merki

mallet

atma

wits end\fon

lw

ga

random.jpg

,,Odi profanum vulgus et arceo"

2lvpyc.jpg

by Cristiano.

1353427424-U307916.png

by MrSpritex1 (ja)

Opublikowano