Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]WorldGuard - nie chce się zainstalować

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

na wstępnie chciałbym zaznaczyć, że jestem strasznie początkujący i moja wiedza w tym temacie jest bardzo uboga, więc proszę nie bić. Posiadam serwer Minecraft bukkit na serwerze VPS i chciałbym zainstalować plugin WorldGuard tylko, że jak do tej pory nie udało mi się tego poprawnie wykonać. Wcześniej z powodzeniem i bez żadnych problemów doinstalowałem inny pluginy - dynmap. Jednak z tą wtyczką jest już coś nie tak. Może napiszę po kolei działnia jakie przeprowadzam w celu zainstalowania pluginu:

1. Loguje się na serwer przez program putty.

2. Wpisuję "screen -r" + zazyczaj jakieś cyferki, bo czasmi pojawia się kilka pozycji (sam nawet nie wiem czego).

3. Wpisuję "stop"

4. Wchodzę na klienta FTP i wgrywam plik "WorldGuard.jar" do katalogu plugins.

5. Włączam serwer ponownie komendą: "screen -A -m -d -S "bukkit" java -jar craftbukkit.jar".

6. Wpisuje "screen -r" i czekam aż wszystko się załaduje.

6. Wpisuję "plugins" jednak nic nowego się tutaj nie pojawia. Tak samo nie tworzy się w folderze plugins żaden katalog tego dodatku. No i w ogóle zero śladu o modzie.

Wersja mojego bukkita to 1.2.5-R4.0 tak samo jak pobrany plik WorldGuard.jar

Sam już nie wiem co robić. Przeszukałem praktycznie większość pierwszych wyników w Googlach na ten temat i zero pomocnych informacji.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

A masz WorldGuard ze strony bukkita?

Tutaj masz link do Downloadu: