Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Kilka pytań początkującego

krafo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem początkujący. Nie używam bota ponieważ Boxy-Bot nie działa ( nie moge się na nim zalogować ) A KBota trial zużyłem a kasy na licencję nie mam. Mam do was kilka pytań. Otóż pewna osoba pobugowała mi konto i mam full lf3 i full napędy + 8 flax na 4 (zaraz 5) lvl. Mam 10 lvl. A więc kilka pytań

1.Na początku jak miałem full dronów to pojawiło mi się coś z pirackiej o Apisie i jak ide do techcenter to jak klikne na apis to po prawej mam na samym dole mały paseczek i napis 1 a na środku mi pisze : "You do not have enough Uridium or parts to construct the Apis drone."(gram na usa2 west) I co to oznacza? Jak sprzedam 1 drona(full) to będe mógł wytworzyć apisa czy co?

2.Co zrobił ten typ z tego:http://www.youtube.com/watch?v=pd9jLyOlriw filmiku? Na początku. Jak wchodził chyba do beta czekał 15 sek i dostawał urie i kredki. Jak to zrobił?

3. Gdzie najlepiej lecieć żeby wyexpić troche lvla i przy okazji zarobić na goliatha (ceny podobno 1-8 mln na usa2 west)

Narazie tyle. Jak coś mi się przypomni to dopisze. Za każdą odpowiedź lubie to i 5 na profilu

85d7d849bc6b40826ee794075b6149d6.jpg

Kliknij ;) Prosze ;) Zbieram na yoricka :D

Opublikowano

1. You do not have enough Uridium or parts to construct the Apis drone znaczy Nie masz wystarczającej ilości uridium żeby zbudować drona Apis

2. Poprostu wcześniej zrobił wrota i odebrał za nie nagrode

3. X-8 i X-2

PS. BoxyBot już działa

Opublikowano