Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne]Aktualizacja androida.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pobrałem androida 4.0.3 dla sieci plus (404 MB) dla Samsunga Galaxy S II (I9100) jak to zainstalować? jestem zielony , oto strona -

http://www.sammobile...100&r=1#regiona

Poland (PLUS) 2012 April 4.0.3 I9100XWLP7 I9100PLSLP1 Download Unlock Info

Można to znaleźć klikając Lewy CTRL + F , a nastepnie wpisać " Poland (PLUS) "

Jednak gdy pobrałem ten plik (po rozpakowaniu 647 MB) znajdowały się tam dwa pliki :

1 - I9100XWLP7_I9100XXLPS_I9100PLSLP1_HOME.tar.md5

2 - SS_DL.dll

Co z nimi ? Z Góry dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano

Musisz mieć program Odin. Czyżby się komuś nie chciało doczytać na konkurencji i zakładał specjalnie konto po 1 pytanie -,- ?

8wjJf.jpg

by vPaN

exMod Konsole •  exMMT Montażysta

Opublikowano

Ehh... SGS II doczekał się oficjalnego update więc jeśli nie chce wgrywać ROM'a i Rootować telefonu tracąc gwarancje to może to zrobić w łatwiejszy sposób.

Wchodzisz w Ustawienia > O telefonie > Aktualizacja Systemu zaznacz tylko WI-FI jeśli łączysz się przez WI-FI chyba że masz nielimitowanego neta od operatora w co wątpie :P

Po zaznaczeniu opcji wciśnij uaktualnij. Będziesz musiał się tam szybko zarejestrować po czym uaktualni ci Androida do oficjalnej wersji 4.0.4 :)

Mam nadzieje że pomogłem.

Pierwsza osoba, w historii MPC Forum.pl która przekroczyła kamień milowy 100d online.

32Aef.png

By Alicexcullen