Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Sterownik audio...

whiskyStar

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Na początek przeprosze,bo nie wiem czy w wypowiadam sie w dobrym dziale,jesli nie prosze o przeniesienie.

Mój problem wygląda tak : Kupiłem nową karte graficzna ,po wlozeniu niewiadomo z jakiej przyczyny nie mam dzwieku.

w pasku zadan pisze "brak zainstalowanego urządzenia audio".Pomyslalem ,że wgram sterowniki i wszystko będzie ok ,niestety jestem w tym mega zielony i przeszukalem caly internet i nie moglem znalesc sterownikow do mojej karty.

Prosba do was ,jesli móglby mi ktos podrzucic linka do sterowników do karty dzwiekowej ,ktora wypisze na dole bylbym bardzo wdzieczny.

Plyta glówna:Heweltt Packard HP Compaq dc5850 Microtower

Karta dzwiękowa ,podana w programie Everest : Microsoft GS Wavetable Synth

W everescie ultimate edition byla zakladka jeszcze HD audio i jest: nVIDIA HDMI .nVidia GT218 Hight Definiction Audio Controller

Jesli ktoś bedzie chcial jakies zrzuty ekrany prosze pisac.

Z góry dzięki.

Opublikowano

przeinstaluj sterowniki do płyty głównej i karty dźwiękowej, wszystko na stronie producenta masz

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

niby pliki nei obsluguja mojego sprzętu . Wybrałem kumputer zgodny z moim ,system też ,a jednak sterownikow do karty dzwiekowej zainstalowac nie moge . A do plyty glownej sterownikw znalesc nei moglem ;/ Ale dzięki za odp

Zarchiwizowany