Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Build] Master Yi

misiek132MW3

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowy w grze i nie znam nazwy tych itemków ani skrótów ale proszę o ułożenie mi buildu do mastera chodzi mi o tam jakieś umiejętności, runy z każdego rodzaju (słabe normalne mocne) oraz żeczy. Postacią chcę ciachać w starciach 1vs1 2vs1 2vs2. Liczę że będzie to dobrze opisane i z opisem jak ktoś doda jakiś skrót co on oznacza. I najważniejsze jako że jestem nowy średnio ogarniam grę więc proszę o buildy tanie i droższe. Z góry wielkie dzięki i oczywiście polecą +.

[Jak masz zamiar odsyłać mnie do innych linków albo mówić to było to nie pisz i nie rób sobie postów bo to żałosne, najwidoczniej tamto mi nie wystarcza jak robię tutaj temat]

Zanim użyłem internetu nie wiedziałem że na świecie jest tyle idiotów.

Opublikowano

Do mastera yi według mnie jest dobry build taki:

Buty i 3 HP Poty > 2x Ostrze Dorana > Merkury >Lodowy Młot > Włócznia Atmy > Wit's End ( ten taki mieczyk na fioletowym tle co daje attack speed oraz magic resist) >Krwiopijec > Anioł Stróż

( nie znam polskich nazw ,mogą być błędy )

Runy kupuj od dwudziestego lvl.

Czerwone: 9x Przebicie Pancerza

Żółte: 9x Pancerz

Niebieskie: 9x Magic Resist co lvl

Duże: 9x Obrażenia (ad)

random.jpg

,,Odi profanum vulgus et arceo"

2lvpyc.jpg

by Cristiano.

1353427424-U307916.png

by MrSpritex1 (ja)

Opublikowano

dzięki na pewno wypróbuję i czekam może na inne propozycje

Opublikowano