Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

"Bezprzewodowa" muzyka?

patrychek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie planuję zrobić imprezę w lesie i chciałbym tam umieścić jakiś sprzęt grający, lecz nie wiem jak to zrobić. Da się jakoś bezprzewodowo załatwić sprzęt? Podłączyć głośniki do mp3 albo coś? Nie znam się na elektronice, elektryce, więc radzę się was. Od razu dodam, iż opcja laptop+głośniki odpada, bo nikt nie będzie ryzykował laptopem.

Opublikowano

Głośnik potrzebuje zasilania. Bez tego nie zadziała. Chyba, że z jakimś potężnym zasilaczem, ale takich nie spotykałem. Możesz wziąć akumulator i podłączyć wszystko, ale to też raczej odpada, bo nie pociągnie niewiadomo ile.

Opublikowano

A opcja mp3 + głośniki na jack'a? Da się jakoś zmontować? A z tym laptopem(może jednak ktoś zaryzykuje, ja np.) - laptop + głośniki na jack/usb, ew. wzmacniacz.

Opublikowano

Zawsze można podjechać samochodem (o ile posiadasz i o ile da się dojechać w to miejsce).

Jeżeli nie masz takiej opcji to możesz boomboxa na baterie zmontować. Powiem że gra to nawet

głośno tylko ile wytrzyma na bateriach to nie wiem.

HBV27j.png

Opublikowano

Wiesz MP3 + głośniki ok. Ale dalej nie ma zasilania. Potrzeba akumulatora, agregatu, albo czegoś w tym stylu. Bez prądu nic nie zdziałasz, chyba że przyciągniesz przedłużaczem

Opublikowano

I tak raczej na długo nie zamierzamy puścić tą muzykę, bo impreza zacznie się około 20, więc 2h, bo nas będzie tam ok. 60/70, więc może ktoś zrobić z tego przypał.

Opublikowano