Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[SS] quentos.pl 1 atak

M4GISTER

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

japierdole, w wcześnijszcych zrobili mi włam, to nie jest kurwa paint bo nie podam wam nazwy programu.

DdoS mozna robić na serwery prywatne bo sa nielegalne

"Jestem lekarzem który niszczy zakażenie" - Nagły atak spawacza

Opublikowano

"Jesteś kretynem który myśli że jest fajny" - Marcusny

Najpierw dawałeś ss jak pingowałeś stronę,teraz przeniosłeś sie na LOIC'a jak się czegoś uczysz to zostaw to dla sb nie musisz się tym chwalić bo zaraz perma wyłapiesz za niszczenie serwerów userów mpcforum.

I tu sie mylisz

Pliki tak nielegalne,ale serwery ktoś kupił za ciężko zarobione pieniądze i w każdej chwili może to zgłosić do odpowiednich instytucji.

1354749589-U576612.jpg

By miko213

Opublikowano

Nie kumam takich dzieci.

Ale jestem za Annonymous"ami, oni robią DDoS y w ważnych sprawach.

MOBO: Asus Pro Gamer z97

CPU: Intel CORE i5-4690K                                                             CPU cooling: Arctic 7 Pro Rev.2

RAM: Corsair Vengeance Pro Red DDR3, 2x4GB, 2400MHz, CL11  GPU: nVdia GeForce 980Ti Matrix Platinum 6GB

SSD: Kingston SSD Now 2,5'' 120GB                                               HDD: Samsung 1TB

PSU: Corsair CX750                                                                                                  TOWER: IN WIN GRone Full Tower (black)

Monitor: Acer 24' K242HLABID + LG L1918S

Opublikowano