Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Tablet jako telefon

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam pytanie apropo tabletu z 3g jestem raczej nowy w tabletach i sie nieznam wiec takie pytanie

czy to dobry pomysl miec tablet jako telefon np taki z multi systemem glownie chodzi mi o to zebym mogl grac w jakies nie obciazajece gry , przegladac net itp. i jeszcze zebym mogl na nim pisac smsy i moc dzwonic .

prosze o jakies wyjasnienie i link do jakiegos tabletu nie za duzego od 4' do 6'

Opublikowano

w tych rozmiarach to już masz normalny telefon

jak masz kartę sim to w każdym tablecie wyślesz sms czy porozmawiasz dzwoniąc, ale z utrudnieniem będzie to że do do tego będziesz musiał posiadać dodatkowe programy

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

tak ale telefon niema multi systemu i mozna orginalnie nie tracac gwarancji tylko upgradowac system a w tablecie z multi systemem mozna robic co sie chce mozna wgrac sobie jaki sie potrzebuje system pod dana aplikacje ja akurat jestem pod tym wzgledem mobilny i moge czesto robic takie reinstalki systemu . a wiec powtorze pytanie czy mogl bys mi dac link albo nazwe tabletu z multi systemem z 3g

Opublikowano

żaden tablet niema multi systemu...

On mówi że na tablecie będziesz musiał zainstalować dodatkowe programy(na androida) aby mieć możliwość połączeń...

P.s Niema tabletów 4-6Cali, jedynie Galaxy Note

Tablety 7"-10.1"

Lubisz mnie? JA CB TEŻ :P DAM mi plusa to też ci go dam :P

^^^^^^^^^^^^^^