Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam]Serwer OSS na plikach Arymana pomoc dla laika :)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem nowym użytkownikiem, który próbował postawić serwer oss na plkach serwerowych by aryman. Znalazłem kilka tutoriali itp kombinowałem, ale muszę przyznać ze jestem kompletnym laikiem i mimo pomocy znalezionych włąsnie w tutkach na youtube bądź forach nie dałem rady...

wiec zacznę od początku.

Chciałbym założyć serwer oss tak żeby pograć w wolnych chwilach samemu bez żadnej dzieciarni której na różnego rodzaju privach jest od groma. dorwałem pliki serwerowe by aryman z tej stronki :

http://www.priv-meti...disk-by-aryman/

link do pobrania jest tu: http://mcncc.pl/VipFiles/0001/

Pobrałem też program virtual pc 2007. Mam też virtual boxa ale na filmiku wg. którego próbowałem stawiać serwa używany był virtual pc wiec i ja z niego korzystałem.

Owy filmik znajduje się pod linkiem

http://www.youtube.com/watch?v=No5dGIo2avE

No i wszystko szło ku mojemu zdziwieniu znakomicie i bez zadnych przeszkód smile.png

Ale zeby nie było za dobrze na samym końcu gdy autor filmiku wpisywał komendę: "./start" u mnie ona nie działała więc wpisałem "/start" (bez kropki na początku komendy). Podczas gdy u autora program jakby coś instalował u mnie cały czas wyskakiwało " can not get public ip adress"