Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[TuT] Katarina - Polski Poradnik [WIDEO]

kerlik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapraszam do obejrzenia mojego poradnika Katariny. Znajdziecie tutaj kompletny build tego czempiona i dodatkowo kilka cennych rad odnośnie jej umiejętności.

Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane. ;)

Opublikowano

Bardzo dobry poradnik. Do niczego się nie przyczepię, ponieważ jestem początkującym graczem. Jest bardzo przejrzysty, czytelny, miło oprawiony i twój głos bardzo ładnie współgrał z resztą. No cóż, kiedyś jak kupię katarine, skorzystam z twoich rad.

Opublikowano

Japierd , nie ma to jak ignite'owac goscia ktory juz pada ( ignite trash ) zamiast Mundo , jesli nie wiesz dlaczego to nie rob wiecej poradnikow.

Kassadin squishy ? EU Style , tak to jest jak sie buduje stricte ap z 0 survi.

Co do wykonania to jest calkiem spoko , ogladaj Duzo streamow high elo z postaci do ktorej chcesz stworzyc "poradnik",

Tyle ode mnie.

Nick: Pow3r / pain

Opublikowano

Przyjemny głos, widać potencjał. Ogólnie dobre wykonanie, chociaż ja osobiście nie lubię, jeśli ktoś wchodzi w opis bohatera i czyta to co jest tam napisane. Dla mnie to głupota, sam sobie mogę to przeczytać :)

Bóg to twoje sumienie

Opublikowano

Przyjemny głos, widać potencjał. Ogólnie dobre wykonanie, chociaż ja osobiście nie lubię, jeśli ktoś wchodzi w opis bohatera i czyta to co jest tam napisane. Dla mnie to głupota, sam sobie mogę to przeczytać :)