Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy komputer/Laptop

Nvminer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Na wstępie zaznaczam, że jestem całkowitym laikiem i nie znam się na sprzęcie prawie w ogóle. Podstawowe rzeczy ogarniam, umiem skręcić sprzęt, jednak samych modeli wszystkiego jest za dużo, przez co przy składaniu komputera, bądź też przy wyborze nowego całkowicie się gubię. Przychodzę więc z prośbą do was. Mam odłożoną pewną sumkę, dodatkowo cały czas mój budżet rośnie. Planuje zakupić nowy sprzęt, bowiem stary musi iść w odstawkę.

Na początek przedstawię coś, co sobie upatrzyłem: (Jednak jak wspomniałem za dobrze się nie znam)

Packard Bell

Na moje niesprawne zupełnie oko konfiguracja do najgorszych nie należy. Cenię sobie mobilność, bowiem nie lubię siedzieć w jednym miejscu. W każdym razie chodzi o to, że zacząłem zastanawiać się, czy nie korzystniej będzie złożyć sobie czegoś od podstaw. Tutaj więc prośba do was. Chciałbym, żeby powyższy laptop został oceniony i żeby jakaś miła osóbka podała mi jakiś korzystny zestaw na nowy komputer. Cena.. Cóż zacząłbym od marnego 1500zł a skończył maksymalnie na 2400zł. Co do dodatkowych informacji, to interesowałby mnie Intel Core i5 (Bo na i7 chyba nie ma co liczyć) oraz brak napędu. (Przełożę ze starego grata)

Zestaw mam zamiar na bieżąco ulepszać, to też nie musi być zakupione wszystko na raz. Zależy mi tylko, żeby komputer należał do wydajniejszych.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.