Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Zakup XBoxa, czy warto?

Gość Pan Maciek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Pan Maciek
Opublikowano

Warto kupić tego XBoxa? Warto przerabiać ( Ile to kosztuje )? Ile gry kosztują na X'a?

Jestem całkiem zielony w konsolach, więc proszę o rady bo mam ~750zł, i chciałem procka kupić,

ale wpadłem na pomysł zakupu konsoli ( Komp do gier więc to chyba ma sens, aby go zamienić ).

#Edit

Myślałem dokładniej nad tym:

http://www.x-kom.pl/p/77511-konsola-microsoft-xbox-360-slim-4gb.html

Opublikowano

To co podales to wersja 4Gb nie radze jej brac bo zajedziesz laser szybko jesli bedzie ciagnac z plyty.Jesli juz to poszukaj jakiegos uzywanego Jaspera na Allegro z dyskiem 80gb lub wiekszym,napewno cos znajdziesz.Co do przerobki hmm.. warto jesli nie masz kasy zeby kupowac gry po 150-200zl(nowe) a gdy przerobisz jedna gra bedzie kosztowac max 10zl to zalezy ile u Cb kosztuja plytki DVD+R DL.Jesli niechcesz kupowac uzywanego to za 750zl zostaje Ci tylko to co podales ale jak pisalem wczesniej brak dysku moze zaszkodzic konsoli.

Co do procka to zbierales na i5?

ruch_13.jpg
Opublikowano

i5 za mało kasy, myślałem nad FX-8120, ale to bym musiał dozbierać na płyte, i ram ( Podobno z jakas za 200zl moze miec problem procek ) :(

A można podłączyć zew. dysk, lub coś w tym stylu?

Opublikowano

Jesli masz kupic ten shit FX-8120 to lepiej dozbieraj do tego xboxa :) .

Co do dysku to mozesz podlaczyc zew. dysk ale tylko i wylacznie jesli masz zrobione RGH/JTAG.

ruch_13.jpg

Zarchiwizowany