Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Lekcje Gry Na Perkusji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewnego czasu jestem zachwycony grą na perkusji (osobiście nie gram) lecz mam zamiar się nauczyć . I moje pytanie od czego zacząć , na co zwrócić uwagę , jaką perkusje wybrać itd. Za miesiąc zaczynam lekcję a jestem całkiem zielony w grze na jakimkolwiek instrumencie (grałem tylko na flecie).

Odpowiadajcie rzetelnie.

PS. Po jakim czasie nauki można grać jak ten kolo na

lastfmred.gif

Opublikowano

Człowieku, nawet nie bierz się za perkusję. Mogę się założyć że to tylko chwilowa zachcianka. To są lata ciężkiej pracy, w dodatku nie wystarczy "chcieć". Do muzyki trzeba mieć talent. Poza tym to są dość duże wydatki. Kup sobie gitarkę. Albo zostań przy flecie...

Hip-Hop nie umarł.

Opublikowano

Jezu przeciez kazdy musial jakos zaczynac co nie?

To ze nie umie na niczym grac to nie znaczy ze nie ma talentu.

Jak chcerz grac tak jak ten kolo na filmie to musisz przynajmniej z 5lat pracowac i to ciezko.

na poczatku musisz wszystko wykuc na blache lecz pozniej to ci same juz reca beda chodzily :) pzdro i powodzenia

Opublikowano
Jezu przeciez kazdy musial jakos zaczynac co nie?

To ze nie umie na niczym grac to nie znaczy ze nie ma talentu.

Jak chcerz grac tak jak ten kolo na filmie to musisz przynajmniej z 5lat pracowac i to ciezko.

na poczatku musisz wszystko wykuc na blache lecz pozniej to ci same juz reca beda chodzily :) pzdro i powodzenia