Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początki gry

RockYea

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ! Jestem jeszcze laikiem w tej grze ( 10 lvl ) i chciałbym paru porad od graczy, którzy się już na tej grze znają :

1. Jak zdobywać lepsze EQ, bo w sklepach nie ma nic ciekawego ( chyba że w złych sklepach patrze )

2. Jak działa system skilli .

3. Czy można mieć wierzchowca ? Pytam, bo widziałem stajnię :P

4. Jak ulepszać miecze np. tak jak to miało miejsce w Metinie na przykład + 2, +3 i co do tego jest potrzebne

Za sensowne odpowiedzi będą szczere lajki ;)

btti.png

nfsw_ELOMELO.png

Opublikowano

1. Craftować lub kupować na tablicy.

2. Skille możesz ulepszać jak przejdziesz jakiś dungeon który daje AP naciskasz v i tam są skille.

3. Stajnia do ozdoby jeszcze nikogo nie widziałem z wierzchem.

4. Idziesz do kowala bierzesz u niego enhancement, żeby ulepszyć coś musisz mieć kase (w grze) i Enhancement Stone (dropi w dungach albo na tablicy możesz kupić, są tanie) jak nie wiesz jak to wygląda to zapraszam tutaj:

http://www.vindictuswiki.com/wiki/Enhancement_Stone

Opublikowano

Dobrze, a teraz już ostatnie pytanie ... Mam np. misje Brynn's Research i musze przedmiot o nazwie Golden Potion Bottle, robiłem tą misje ze trzy razy i ani razu mi nie wydropił, wie ktoś czemu ? A i zapomniałbym czemu czasem nie mam tych ... ' mostów ' drewnianych bo są jakby zarwane, a wtedy nie mogę przejść do kolejnego sektora ?

btti.png

nfsw_ELOMELO.png

Opublikowano