Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q]Prestiże i inne CoDMW3

PRO4444PL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w cod-y gram od dawna, grałem we wszystkie .Ale nie w MW 3 ,z braku kasy :( I chciałbym wiedzieć co to jest to że wyswietla niki po namierzeniu jakos tak z daleka.

(chyba perka marksman) srry nie znam się.Głównie chodzi o perki i prestiże oraz wbijanie ich.

PS:ZA Pomoc bede bardzoooooooooo wdzięczny i jakoś się odwdzięczę.

PS2:dlaczego piszę???- Ponieważ mam zamiar kupić cod-a.

1361287359-U437164.png/ 2592933583.png

Opublikowano

Wydaje mi się że chodzi ci o perek , snajper- identyfikuje wroga z większej odległości a na perku pro dłuższe wstrzymanie oddechu.

Co do prestizy nic ciekawego 20 prestiżów każdy prestiż składa się z 80 lvli.Jeżeli masz załóżmy 7 prestiż i masz 80 lvl , to wchodzisz do koszar i klikasz następny prestiż czy coś takiego.

Chyba o to ci chodziło ? :D

Opublikowano

Tak ok to LIKE dla ciebie.A i jeszcze wytłumacz mi jak napić to czy jakoś tak(prestiże)

1361287359-U437164.png/ 2592933583.png

Opublikowano