Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Build na czarownika

DeceiverPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem zielony w tej grze i gram czarownikiem chcialbym wiedziec jakie skille wybrac, jakie eq brac na co patrzec (inteligencja itp) oraz ile orientacyjnie powienienem miec hp i dmg na 60 levelu.

z gory dzieki za odpowiedzi ^^

Opublikowano

Jeżeli masz zamiar progresować inferno:

- % do obrażeń

- szybkość ataku

- inteligencja

- witalność ( do 30k hp )

- regeneracja pż

- abs na wszystkie żywioły

- szansa na zadanie kryta

Jeżeli chodzi i build:

http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/wizard#bRXSjO!aXY!bbaZab

ps. dps powinnieneś mieć podobny do tego

81337773819773165891.png

Opublikowano

Hmm na pierwszy atk jest wystarczający i na elitkach zawsze jest przestój raz większy a raz tak mały, że praktycznie nie zauważalny.

Na inferno akt 1 minimalne DMG jakie powinieneś mieć to 10k o ABSy się nie martw Intelekt zwiększa ja automatycznie razem z DMG maga.

Akt 2 inferno jest już ogromny skok poziomu trudności musisz mieć z jakieś 20k DMG żeby to jakoś fajnie leciało i z 350+ ABS na żywioły.

Akt 3 i 4 szczerze nie grałem :D zapewne dal tego, że jestem zajęty robieniem już ostatniej postaci na 60 lvl. Co do 4 aktu to ustawiałem quest na najwyższe zło i wykorzystywałem Tyraela do ubijania mobków etc. ( na inferno sieka po 40k) i oczywiście szło to mozolnie ale ubaw miałem niesamowity ;x

LOOK

Coś dla stałych spamerów:

Lekcja korzystania z forum część 1

A tu część 2^^

943906349.png

Zarchiwizowany