Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Ps - Pomocy :]

Bradas

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Zaczynam prace z nowym Ps6.

Na początek chciałbym zrobić tutoriala, który nauczy mnie mniej więcej co i jak.

Może to dla Was głupie, ale ja jestem kompletnie zielony i nie mogę sobie z tym poradzić.

Chcę zrobić tą prace:

http://www.mpcforum.pl/topic/509579-tut-call-of-duty-sign/

i Już zatrzymałem się na samym początku.

Jest tam napisane

1. Tworzymy nowy 'dokument' o wymiarach:
wysokość: 200px.
szerokość: 500px.
2. Wklejamy naszego Stocka i odpowiednio skalujemy

No dobra więc tworze nowy dokument 200x500, ale jak wkleić tego Stocka żeby był w tych wymiarach 200x500 ? ;)

Zawsze jak robię ten dokument 200x500 i daje plik->otwórz i klikam na Stocka to otwiera mi się, ale nie w wymiarach 200x500.

Czekam na odpowiedzi, Pozdrawiam <3

/

nie tylko tego nie umie zrobic.

Jak możecie podajcie mi linki do filmików na yt z poradnikiem do Ps5/6 'jak zrobić sygne'

pozdrawiam.

Opublikowano

Jak wkleić stocka? Ja robie tak :

Plik >otwórz> zaznaczanie prostokątne ( po lewej stronie) >zaznacz cały stock> edycja>kopiuj >> wchodzi na nową kartę i tworzysz nową stronę o podanych rozmiarach >>wklej.

Ps. Jeśli chcesz dopasować obraz do wielkości okna to: kliknij CTRL+t i skaluj (łapiesz za róg ) pamiętaj trzymaj przy tym Shift pomoże to zeskalować obraz równomiernie .

@Xamizo : chciałem tak mu napisać,ale niech uczy się najpierw dokładnych "ruchów" :)