Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champion] Gangplank vs Olaf

ObiOne

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.png

Postacie: Gangplank vs. Olaf

Zależy mi na: Dobrej i łatwej postaci z bardzo dużym damage itd.

Dodatkowe informacje: Jestem początkującym graczem. Nie znam się na buildach itd. Chcę postać, która na moim poziomie gry w LoLa będę wymiatał :)

PS. Grałem kiedyś Olafem. GP nigdy.

Dodatkowo powiedzcie, czy się wstrzymać i zbierać na postać za 6300 pż czy nie :)

Opublikowano

Jak kto woli ja wole olafa a szczególnie jego true dmg :). A co do postaci za 6300 IP to oczywiście polecam Dariusa poprostu masakra no chyba że wolisz dystans to poczekaćna jego brata.

PS. Dariusem bedziesz mogł spróbować już w ten wtorek zagrac :)

Pozdrawia mlicze na like :)

RGFya0xvcmREaWFibG9zX19fZXVuZV9fXzQxNl9fX01lR2VfX18zX19fMTAwX19fbm9uZS5wbmdfX184X19fbm9uZV9fXzAwMDAwMF9fX3NvbG8=.png

Pomogłem daj + to w końcu nic nie kosztuje ;D

Opublikowano

Polecam Ci Olafa. Posiada na prawdę dobry dmg, oraz można go zrobić pod Offtanka. A co do champa za 6300. We wtorek będziesz mógł spróbować zagrać Dariusem którego polecam. Jeżeli jednak wolisz postać na dystans to polecam Ćaitlyn (6300), Varusa (6300) lub Gravesa (6300).

Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce! JKH GKS Jastrzębie!

T3ppazk4X19fZXVuZV9fXzU2M19fX05VTExfX18zX19fMTAwX19fVmlyZ2luIElzbGFuZHMgVVMucG5nX19fM19fXzJfX18wMDAwMDBfX19zb2xv.png

Opublikowano