Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Prędkość internetu

mielnik00

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema :]

Mam problem, otóż posiadam netbooka HP z wbudowanym routerem z bezprzewodowym łączem 1mb/s

Rzecz w tym, że jest BARDZO niska prędkość pobierania, ponieważ sięga maksymalnie 18 kb/s. gdy powinno być około 160 kb/s. Zasięg internetu jest dostateczny, Speedtest pokazuje mi, że prędkość wynosi te 1mb.

Nie mam zbytniego doświadczenia w obsłudze takiego internetu, ponieważ całe życie ciągnę na stacjonarce z ADSL na kablu.

PROSZĘ o jakąkolwiek pomoc.

Dzięki.

f120da14273aa7f60f96500639.png
Opublikowano

Może to wina dostawcy ?

Skąd mam wiedzieć, czy to wina dostawcy?

Zależy mi na tym, aby się dowiedzieć jakie mogą być przyczyny tak wolnego łącza.

Opublikowano

to spytaj ISP, choćbyś nie miał jak zajebiście skonfigurowane połączenie i tak wszystko zależy od niego a nie od twojej konfiguracji

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

to spytaj ISP, choćbyś nie miał jak zajebiście skonfigurowane połączenie i tak wszystko zależy od niego a nie od twojej konfiguracji

Spróbuję zadzwonić do ISP. Dzięki.
Opublikowano

Jak speedtest pokazuje predkosc 1mb to polecam zmienic zrodlo pobieranego pliku, prawdopodobnie tam skad pobierasz plik serwer nie puszcza wiecej niz te 18KB/s

Unbanned :]

Wszelkie pytania/wiadomości kierować na

Misiekantos253

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.