Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Pomoc Mental!

Chyzio

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w grze DCUO jestem zupełnie zielony toteż czytając różne poradniki do Mentala wybralem superspeed i dual pistols... Czy słusznie? Bo zastanawiam się nad zmianą broni, gdyż na pvp na razie szału nie robi. Proszę o szybką odpowiedź tudzież radę z uwzględnieniem za i przeciw, o ile to możliwe:) Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Opublikowano

Dlaczego napisałeś ten temat w poradnikach?

Proponowałbym zmienić Ci na rifle, ponieważ można szybko wykonać mocne combo. Ogólnie to bym jeszcze zamiast super - speed wziąłbym flight, no ale już za późno :)

@down

Jesteś DPS czy controller?

Jeśli dps to precision i might dla Ciebie będą ważne, jeżeli controller to głównie vitalization i dominance lecz najlepiej kierować się ilością tego 1 :)

Opublikowano

Dzięki za rady, przepraszam za kłopot, ale skoro juz przy tym jesteśmy to w takim razie jakie staty są dla mnie najważniejsze?

Opublikowano

napisał 2x UP

dps Might i Precision a Controller Vitalization i Dominance

Opublikowano

kurde! szkoła zdygała mi dzień... Weź sobie kurwa (za przeproszeniem) wejdz na tą stronę jeżeli nie znasz angielskiego albo jesteś zbyt leniwy żeby tłumaczyć...

http://www.mpcforum.pl/topic/481973-tut-opis-wszystkich-umiejtnoci-w-grze/

tutaj są wszystkie powersy (oprócz Nature i Sorcery bo Nie chciało się autorowi pisać)

Opublikowano

Było tak od razu, kurwa (za przeproszeniem) :)