Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[pomoc] Sory ale jestem Zielony10% wyszkolenia!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli w złym dziale to poprosze o przeniesienie

A mianowicie chciałbym zapytać was moi drodzy o małą pomoc na yt oglądałem filmiki i wszedzie chwalą tego ''Ardmax Keylogger v2.8'' lecz gdy próbuje go pobrac to są jakies błedy itp sciągłęm ale działające wersje znalazłem tylko v 3.9 a one maja do rejestracji nic i 3 miejsocwy klucz czyli nazwa :xxxxx

hasło yyyy-yyyy-yyyy a w v2.8 byl 4 miejscowy klucz tzn yyyy-yyyy-yyyy-yyyy i nigdzie nie ma klucza do tego 3.9 a jesli sa to tylko do v 2.8 a ci do dają go do downloadu to tylko fake.. pomoże ktoś zaradzić temu zostałem ze tak powiem ''opitolony'' z maila i chce go odzyskać kolega poprostu zaufany a jednak mnie okradł stracilem dostęp do allegro i boje sie ze zrobi coś co moze być głupie a ja moge mieć problemy i chce go odzyskać a ten gośc jest '' cwaniak'' i potrzebuje tak jak oglądałem w yt wbić robaczka zrobionego w ardmaxie np w piosenkę ze np wysłam mu on ja otwiera słucha jest git i zarazem po włączeniu music włąacza mu sie nasz roboczek ( najlepiej ukryty) i on juz ma tak oglądałem taką opcje ze włącza sie potem po kazdym starcie kompa wysyla logi na e -mail a w wersji darmowej da sie tak zrobic tylko ze jest błąd gdy wpisze sie e mial itp a po 2 nie da sie zrobic pliku który ma juz wbitego tego key ;( pomógł by ktos bd wdzięczny ( lajk +++) albo chyba ze istnieje jakis lepszy darmowy key i to nie fake to thx z góry + lajk